Porządek obrad
3.
Przedstawienie raportu z audytu gminy.
4.
Przedstawienie porządku obrad.
5.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Syców o pracach podejmowanych w okresie od 26 września 2024 r. do 29 października 2024 r.
6.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Sycowie o pracach podejmowanych w okresie od 26 września 2024 r. do 29 października 2024 r.
7.
Informacja o stanie ochrony przeciwpożarowej na terenie Miasta i Gminy Syców.
8.
Informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie Miasta i Gminy Syców.
9.
Dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych Gminy Syców, którzy uczestniczyli w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu a także wykonujących zadania zlecone przez Burmistrza Miasta i Gminy Syców w 2025 roku.
10.
Dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Gminy Syców z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2025.
11.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych na terenie Miasta i Gminy Syców.
12.
Dyskusja i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków, form i trybu przyznawania stypendiów dla uzdolnionych uczniów szkół podstawowych pobierających naukę na terenie Gminy Syców.
13.
Dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zmiany uchwały nr LXXI/567/2023 Rady Miejskiej w Sycowie z dnia 28 grudnia 2023 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta i Gminy Syców.
14.
Dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Miasta i Gminy Syców na 2024 rok.
15.
Ocena wdrażania i zaawansowania zadań ujętych w planie inwestycyjnym na 2024r.
16.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Syców o złożonych oświadczeniach majątkowych.
17.
Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych oświadczeniach majątkowych przez Radnych Rady Miejskiej w Sycowie.
18.
Interpelacje i zapytania Radnych wraz z odpowiedziami.
19.
Oświadczenia i komunikaty.
20.
Wolne wnioski i informacje.